PonWtŚrCzwPtSoNieWeek
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
        Select 
Biuletyn Informacji Publicznej
Spec. Ośrodek Wsparcia Dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gorzowie Wlkp.
ZAPYTANIE OFERTOWE

1)  Program Korekcyjno- Edukacyjny dla Sprawców Przemocy Domowej oraz

2) Pogłębiony Program Psychologiczno- Terapeutyczny dla sprawców przemocy domowej.

Załącznik nr. 1 do Zarządzenia
nr. 12/2024  Dyrektora Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia

                                                                                                                                               

 

 

 

                                                                                            Gorzów Wlkp., dnia 03.09.2024

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

            Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.

Niniejsze postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) z uwagi na  art. 2 ust. 1 pkt 1, a przy zastosowaniu obowiązującego u Zamawiającego regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130.000,00 zł .

Umowa na opracowanie i realizację w 2024 r., zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r.
o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 424, ),

Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 22 czerwca 2023 r. w sprawie programów psychologiczno- terapeutycznych dla osób stosujących przemoc domową oraz wymagań kwalifikacyjnych wobec osób prowadzących te programy,

Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 20 czerwca 2023 r. w sprawie

Programów korekcyjno – edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową,

Rządowy Programem Przeciwdziałania Przemocy Domowej na lata 2024-2030
(M.P. poz. 1232):

1)  Programu Korekcyjno- Edukacyjnego dla Sprawców Przemocy Domowej oraz

2) Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla sprawców przemocy domowej.

 

2. Realizacja oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych oraz psychologiczno-terapeutycznych wobec Sprawców Przemocy domowej ma na celu:

  1. powstrzymanie osób stosujących przemoc w rodzinie przed dalszym stosowaniem przemocy;
  2. rozwijanie umiejętności samokontroli i współżycia w rodzinie;
  3. kształtowanie umiejętności w zakresie wychowywania dzieci bez użycia przemocy w rodzinie;
  4. uznanie przez osobę stosującą przemoc w rodzinie swojej odpowiedzialności              za stosowanie przemocy;
  5. zdobycia i poszerzenia wiedzy na temat mechanizmów powstawania przemocy       w rodzinie;
  6. zdobycie umiejętności komunikowania się i rozwiązywania konfliktów                           w rodzinie bez stosowania przemocy;
  7. uzyskanie informacji o możliwościach podejmowania dalszych działań terapeutycznych.

 

3.  Zgodnie, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 22 czerwca 2023 r.
w sprawie programów psychologiczno- terapeutycznych dla osób stosujących przemoc
domową oraz wymagań kwalifikacyjnych wobec osób prowadzących te programy,

Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 20 czerwca 2023 r. w sprawie

Programów korekcyjno – edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową,

oddziaływania korekcyjno-edukacyjne wobec osób stosujących przemoc domową są kierowane  w szczególności do:

  1. osób skazanych za czyny związane ze stosowaniem przemocy w rodzinie, odbywających karę pozbawienia wolności w zakładach karnych albo wobec których sąd warunkowo zawiesił wykonanie kary, zobowiązując je do uczestnictwa                       w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych lub pogłębionych oddziaływaniach psychologiczno-terapeutycznych w przedmiocie przeciwdziałania przemocy
    domowej,
  2. osób stosujących przemoc domową, które uczestniczą w terapii leczenia uzależnienia od alkoholu lub narkotyków, lub innych środków odurzających, substancji psychotropowych albo środków zastępczych, dla których oddziaływania korekcyjno-edukacyjne mogą stanowić uzupełnienie podstawowej terapii;
  3. osób, które w wyniku innych okoliczności zgłoszą się do uczestnictwa w programie korekcyjno-edukacyjnym lub pogłębionych oddziaływań psychologiczno-terapeutycznych w przedmiocie przeciwdziałania przemocy w rodzinie pogłębionych oddziaływaniach psychologiczno-terapeutycznych w przedmiocie przeciwdziałania przemocy domowej.

 

4. Osobę stosującą przemoc domową, u której zostało rozpoznane uzależnienie od alkoholu lub narkotyków, lub innych środków odurzających, substancji psychotropowych albo środków zastępczych, kieruje się w pierwszej kolejności na terapię uzależnienia.

 

  1. Kwalifikacje osób prowadzących oddziaływania korekcyjno-edukacyjne oraz psychologiczno-terapeutyczne.

Osoby prowadzące oddziaływania korekcyjno - edukacyjne muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023r.
w sprawie programów  korekcyjno-edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc domową (Dz. U. 2023, Nr 50, poz. 1163) tj. :

- ukończyły studia II stopnia na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej, albo na innym kierunku uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, resocjalizacji;

- posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy
w rodzinie  w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy
z osobami stosującymi przemoc domowej;

 - mają udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy w instytucjach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej.

Wymiar godzin ukończonych szkoleń z zakresu przeciwdziałania przemocy domowe, w tym również szkoleń w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc domowej, musi jednoznacznie wynikać z zaświadczeń, certyfikatów, innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. W przypadku, gdy zaświadczenie/ certyfikat nie zawiera szczegółowych informacji odnośnie spełnienia warunków uprawniających do prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych – osoba  prowadząca zajęcia powinna dostarczyć dodatkowe zaświadczenie z uszczegółowieniem godzin i zrealizowanych zajęć.

 

III. Założenia organizacyjne

  1. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia rekrutacji uczestników do Programu Korekcyjno-Edukacyjnego oraz Pogłębionego Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy Domowej.
  2. Rekrutację do programów prowadzi się m.in. w oparciu o:
  • działania informacyjne o programach (rozpowszechnianie informacji o możliwościach korzystania z programów, ich istocie, miejscu i sposobie realizacji itp. – ogłoszenia na stronach internetowych, broszury, ulotki, kampanie społeczne itp.),
  • współpracę z instytucjami, m.in. zakładami karnymi, aresztami śledczymi, sądami, prokuraturą, Policją, powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej (przekazywanie informacji, spotkania, konferencje itp.).
  1. Oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych oraz psychologiczno-terapeutycznych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie nie prowadzi się w miejscach, w których udziela się pomocy i wsparcia ofiarom przemocy domowej.

Realizatorzy mogą korzystać z lokali wynajmowanych, udostępnianych przez inne podmioty na zasadach porozumień bądź w innym trybie.

  1. Liczba godzin programów musi wynikać z konkretnej metody, wg której prowadzone                       są oddziaływania, gwarantując realizację zakładanych celów. W programach należy wskazać jednoznacznie, czy są one realizowany w wymiarze godzin zegarowych czy dydaktycznych. Zajęcia powinny być prowadzone w formie spotkań indywidualnych
    i sesji grupowych (w tym minimum 1 spotkanie indywidualne 1 godzina zegarowa z każdym uczestnikiem programu). Przerwy pomiędzy zajęciami nie mogą być dłuższe niż 2 tygodnie (dopuszcza się wyjątek od tej zasady w sytuacji wystąpienia dni świątecznych/ wolnych od pracy).
  2. Liczebność grupy, z którą rozpoczynane są oddziaływania korekcyjno-edukacyjne oraz psychologiczno-terapeutyczne musi gwarantować możliwość efektywnego zrealizowania założeń programu, a także utrzymanie ciągłości prowadzonego programu w sytuacji rezygnacji części uczestników. Zaleca się, aby oddziaływania korekcyjno-edukacyjne rozpoczynane były z grupą liczącą minimum 5 osób.
  3. Realizator programów zobowiązany jest określić:
  • łączny czas trwania poszczególnych programów, ze wskazaniem liczby godzin do zrealizowania z podziałem na sesje grupowe i indywidualne;
  • harmonogram zajęć,
  • częstotliwość spotkań,
  • bloki tematyczne ze wskazaniem liczby godzin,
  • liczbę uczestników,
  • formy i metody pracy,
  • rodzaj prowadzonej dokumentacji,
  • sposób monitorowania,
  • sposób ewaluacji.

IV. Założenia merytoryczne

  1. Założenia teoretyczne programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy
    domowej:
  • programy korekcyjno-edukacyjne mogą mieć różne podstawy teoretyczne, wynikające z diagnozy klientów przewidywanych do objęcia oddziaływaniami i miejsc prowadzenia zajęć;
  • należy określić model, na którym oparty jest program korekcyjno-edukacyjny np. The Duluth Model, TZA itp. oraz wskazać w jakim zakresie - pełny, elementy, modyfikacja. W programach autorskich należy wskazać podstawy teoretyczne.
  1. W ramach realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego należy opracować:
  • zasady selekcji i naboru uczestników uwzględniające rozpoznanie ich sytuacji rodzinnej, diagnozę ich osobowości i stanu psychicznego, wskazania do udziału                   w programie.
  • reguły uczestnictwa w programie w formie dokumentu podpisywanego przez uczestników, tzw. kontraktu, uwzględniające w szczególności:
  • wymóg uznania osobistej odpowiedzialności za fakt stosowania przemocy
    domowej,
  • formalne wymogi dotyczące systematycznej obecności na zajęciach,
  • zobowiązanie do zgodnego z zasadami współżycia społecznego zachowania
    w trakcie uczestnictwa w zajęciach,
  • zobowiązanie do powstrzymywania się od zachowań i postaw agresywnych
    w kontaktach z członkami rodziny i z innymi ludźmi,
  • zobowiązanie do powstrzymywania się od spożywania alkoholu, narkotyków
    i innych substancji psychoaktywnych.
  1. Pogłębiony Program Psychologiczno- Terapeutyczny stanowi uzupełnienie programu korekcyjno- edukacyjnego dla sprawców przemocy domowej stąd też będzie on realizowany w odniesieniu do tych osób, u których zostanie wykazana przez specjalistów, konieczność realizacji pogłębionych działań psychologicznych i terapeutycznych,
    a uczestnictwo w programie korekcyjno- edukacyjnym okazało się niewystarczającą formą oddziaływań. Adresatami programu będą osoby, które wyrażą gotowość do osobistej, pogłębionej pracy psychologiczno- terapeutycznej w obszarze zmiany postaw i zachowań w relacjach z bliskimi:
  • podstawą oddziaływań w ramach programu psychologiczno-terapeutycznego jest  praca w obszarze osobistym.
  • Program jest adresowany do osób, które przeszły podstawowy cykl pracy korekcyjno-edukacyjnej w ramach Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla osób stosujących przemoc lub były objęte innymi oddziaływaniami o podobnym charakterze, ale też dla wszystkich zmotywowanych osób stosujących przemoc, które mają gotowość do osobistej, pogłębionej pracy psychologicznej w obszarze zmiany postaw i wzorców zachowań  w  relacjach z bliskimi.
  1. W ramach realizacji programu psychologiczno-terapeutycznego należy opracować:
  • zasady selekcji i naboru uczestników uwzględniające rozpoznanie ich sytuacji rodzinnej, diagnozę ich osobowości i stanu psychicznego, wskazania do udziału                   w programie.
  • reguły uczestnictwa w programie w formie dokumentu podpisywanego przez uczestników, tzw. kontraktu, uwzględniające w szczególności:
  • wymóg uznania osobistej odpowiedzialności za fakt stosowania przemocy
    w rodzinie,
  • formalne wymogi dotyczące systematycznej obecności na zajęciach,
  • zobowiązanie do zgodnego z zasadami współżycia społecznego zachowania
    w trakcie uczestnictwa w zajęciach,
  • zobowiązanie do powstrzymywania się od zachowań i postaw agresywnych
    w kontaktach z członkami rodziny i z innymi ludźmi,
  • zobowiązanie do powstrzymywania się od spożywania alkoholu, narkotyków
    i innych substancji psychoaktywnych.

 

  1. Wszystkie działania diagnostyczne prowadzone zarówno w programie korekcyjno- edukacyjnym jaki i psychologiczno- terapeutycznym muszą być udokumentowane. Dokumenty należy opatrzyć datami podpisami osób je sporządzających.
  • Wobec każdego uczestnika programu należy prowadzić działania diagnostyczne – w formie diagnozy wstępnej, wynikiem której jest podpisanie kontraktu                       z uczestnikiem, a następnie diagnozy pogłębionej.
  • Diagnoza wstępna powinna zawierać informacje istotne dla pracy korekcyjno-edukacyjnej lub pogłębionych oddziaływań psychologiczno-terapeutycznych (wstępne rozpoznanie w ramach spotkań indywidualnych na początku realizacji programu, w celu określenia motywacji uczestnika, uzyskania informacji o jego funkcjonowaniu i sytuacji życiowej, a także o specyfice przemocy, którą stosował itp.).

 

Rekomenduje się uwzględnienie w diagnozie wstępnej następujących zagadnień: okoliczności skierowania do programu; określenie, czy uczestnik aktualnie stosuje przemoc; formy i okoliczności zachowań przemocowych; aktualną sytuację rodzinną, zawodową, prawną oraz inne cechy istotne dla pracy korekcyjnej.

 

  • Kontrakt z uczestnikiem programu – dokument sporządzony po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej, w którym uczestnik akceptuje i podpisuje zasady udziału w programie.

 

  • Diagnoza pogłębiona – dokonywana mniej więcej w połowie programu.

 

Rekomenduje się uwzględnienie w diagnozie pogłębionej następujących zagadnień: historia relacji, w których występuje przemoc; historia interwencji związanych z przemocą, doświadczenia związane z nadużywaniem alkoholu, narkotyków itp.; historia agresywnych/przemocowych zachowań w innych sytuacjach życiowych; kontakty z wymiarem sprawiedliwości, szczegółowa charakterystyka postaw i zachowań przemocowych.

Diagnozę wstępną i pogłębioną przeprowadza i dokumentuje realizator programu w trakcie pracy indywidualnej i grupowej.

 

  1. Zawartość merytoryczna programu powinna oprócz oddziaływań edukacyjnych oraz psychoterapeutycznych obejmować praktyczne ćwiczenia dostarczające korekcyjnych doświadczeń osobistych, zmieniających zachowania i postawy związane z przemocą oraz rozwijające umiejętności samokontroli i konstruktywnego współżycia.

 

Rekomenduje się uwzględnienie w treści programu korekcyjno-edukacyjnego oraz pogłębionego programu psychologiczno-terapeutycznego następujących elementów:

- edukacja na temat kulturowo-obyczajowych zjawisk wspierających
i przeciwstawiających się przemocy, stereotypów promujących przemoc, dziedziczenia wzorca przemocy z rodziny pochodzenia,

- promocja wartości i idei wspierających godność osoby, dobro rodziny, równość płci oraz prawa kobiet i dzieci, a także odpowiedzialność za osobiste decyzje i gotowość ochrony słabszych,

- stosowanie procedur behawioralno-poznawczych w celu korygowania postaw                          i zachowań związanych z przemocą,

- uczenie umiejętności konstruktywnej komunikacji interpersonalnej oraz samokontroli.

 

  • Dobór treści edukacyjnych powinien uwzględniać założone cele programu, czas jego trwania oraz specyfikę uczestników zajęć.
  • Zawartość merytoryczna programów powinna oprócz oddziaływań edukacyjnych obejmować praktyczne ćwiczenia dostarczające korekcyjnych doświadczeń osobistych zmieniających zachowania i postawy związane z przemocą oraz rozwijające umiejętności samokontroli i konstruktywnego współżycia.
  •  Metody pogłębionej pracy psychologicznej w obszarze zmiany postaw i wzorców zachowań  w  relacjach z bliskimi.

V.  Działania ewaluacyjne i monitoring programu.

  1. Przebieg i efekty oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych oraz psychologiczno-terapeutycznych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie objęte są działaniami monitorującymi i ewaluacyjnymi.
  2. Działania monitorujące i ewaluacyjne prowadzone są przez podmiot, któremu jednostka zleciła realizację w/w programów a wyniki tych działań są wykorzystywane w pracach nad doskonaleniem i upowszechnianiem dalszych metod oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych oraz psychologiczno-terapeutycznych.
  3. Ewaluację prowadzi się:
  • przed rozpoczęciem programów – poprzez analizę zawartości merytorycznej programów pod kątem możliwości osiągnięcia celów,
  • w trakcie realizacji programów – poprzez rozmowę, obserwację postaw i zachowań uczestników oraz analizę stopnia adekwatności treści programu do oczekiwań uczestników,
  • po zakończeniu programów – poprzez monitoring zachowań uczestników programów pod kątem osiągnięcia zakładanych celów.
  1. Monitoring uczestników będzie miał miejsce w trakcie trwania programu i przez okres
    3 lat po zakończeniu programu korekcyjno-edukacyjnego oraz psychologiczno-terapeutycznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w celu monitorowania sytuacji rodzinnej i zachowań uczestnika w trakcie i po zakończeniu programu.
  1. Uczestnicy  programów.
  1.  W roku 2024 zakłada się podjęcie oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla maksymalnej grupy 70 uczestników, z czego 60 osoby do oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych i 10 osób do pogłębionego programu psychologiczno- terapeutycznego.

 

  1. Za osobę, która przystąpiła do programu uważa się osobę, która

- uzna fakt stosowania przez siebie przemocy domowej,

- podpisze kontrakt, w którym zaakceptuje reguły uczestnictwa w programie,     

- zobowiąże się do zaprzestania stosowania przemocy i poszanowania zasad współżycia społecznego

- weźmie udział w spotkaniu indywidualnym i co najmniej jednym spotkaniu grupowym,

- w programie psychologiczno- terapeutycznym wyrazi gotowość do osobistej, pogłębionej pracy psychologiczno- terapeutycznej w obszarze zmiany postaw
i zachowań w relacjach z bliskimi.

  1. Za osobę, która ukończyła program uważa się osobę, która uzna fakt stosowania przez siebie przemocy w rodzinie, podpisze kontrakt, w którym zaakceptuje reguły uczestnictwa w programie, zobowiąże się do zaprzestania stosowania przemocy                i poszanowania zasad współżycia społecznego oraz weźmie udział w minimum 50% godzin zrealizowanych w ramach programu.

Zamawiający zaznacza, że wysokość poszczególnych transz przekazywanych Wykonawcy uzależniona będzie od liczby uczestników biorących udział                            w poszczególnych grupach oraz od godzin zrealizowanych w przypadku poszczególnych uczestników w ramach Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla Sprawców Przemocy w Rodzinie oraz Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy w Rodzinie.

VII.  Dokumentacja z realizacji programu

  1. Wszystkie działania podejmowane w ramach realizacji Programu Korekcyjno                              -Edukacyjnego (…) lub Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy domowej muszą być dokumentowane.
  2. Dokumentacja winna obejmować w szczególności:
  • na etapie rekrutacji – orzeczenie sądu lub informacja z Policji lub zespołu interdyscyplinarnego lub od kuratora lub wniosek osoby zainteresowanej udziałem              w programie i inne dokumenty istotne z punktu widzenia zakwalifikowania danej osoby do programu lub dyskwalifikacji  (np. informacje dotyczące sytuacji życiowej i funkcjonowania uczestników, w tym: okoliczności przystąpienia do programu, form stosowanej przemocy itp.; potwierdzenie zakwalifikowania do programu wraz z uzasadnieniem, bądź odmowa udziału z podaniem jej przyczyn itp.).
  • w trakcie realizacji zajęć - kontrakt, scenariusze zajęć, indywidualne karty uczestników programu, dokumentacja z ćwiczeń, listy obecności (poświadczone podpisami osób prowadzących zajęcia), dzienniki z prowadzonych zajęć, ankiety, notatki prowadzących zajęcia, dokumentacja z przeprowadzenia diagnozy pogłębionej itp.,
  • podczas działań monitorujących i ewaluacyjnych – ankiety, opinie, notatki, dokumenty potwierdzające monitorowanie sytuacji w rodzinie, kontakt z instytucjami itp.,
  • po zrealizowaniu oddziaływań – zaświadczenia o udziale w zajęciach/ ukończeniu programu, sprawozdania z prowadzonych oddziaływań, inne podsumowania,
  • inne tj.: karty obserwacji,  kwestionariusze ewaluacyjne, prace uczestników, protokoły itp.
  1. Realizację programu należy starannie udokumentować w stopniu i zakresie wynikającym z jego struktury oraz zgodnie z wytycznymi. Prowadzona dokumentacja powinna umożliwić dokonanie oceny realizacji zadania. Wszelkie dokumenty (łącznie
    z dokumentacją sporządzaną przez uczestników podczas zajęć) winny być opatrzone datą ich sporządzenia oraz podpisami osób prowadzących

VIII. Sprawozdanie z realizacji programu

  1. Sprawozdanie z realizacji programu należy sporządzić w sposób przejrzysty, czytelny, umożliwiający dokonanie oceny i weryfikacji podjętych działań.
  2. Sprawozdanie powinno zawierać m.in.:
    • nazwę programu, miejsce i termin realizacji programu, liczbę godzin, terminy zajęć.
    • charakterystykę uczestników programu i przebiegu zajęć (liczba osób, które przystąpiły do programu/ ukończyły program/ przerwały udział w programie, przyczyny przerwania programu, frekwencja (ilość godzin), sposób zgłoszenia do programu, liczba wydanych zaświadczeń o udziale/ ukończeniu programu, liczba spotkań dodatkowych (np. praca indywidualna, konsultacje z partnerem/partnerką).
    • opis działań podejmowanych w trakcie realizacji programu wraz ze wskazaniem stopnia realizacji zakładanych celów.
    • ocenę i wnioski prowadzących program, analizę wyników uzyskanych w toku ewaluacji, a także dokumentację z realizacji programu.
  1. Każdorazowo po zakończeniu realizacji programu dla poszczególnej grupy, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu sprawozdania częściowe. Ponadto po zakończeniu realizacji zadania przesyła sprawozdanie końcowe z realizacji Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy Domowej.

 

Termin i sposób realizacji zamówienia:

 

1. Termin składania ofert: do 17.09.2024

2. Termin realizacji zlecenia: do 16 grudnia 2024 r.

3. Sposób realizacji: Opracowanie i realizacja Programu Korekcyjno-Edukacyjnego                        dla Sprawców Przemocy w Rodzinie oraz opracowanie i realizacja Pogłębionego Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy w Rodzinie.

 

dodatkowe informacje:

1. Oferty należy składać na wraz z załącznikiem nr 1 oraz 2  do niniejszego zapytania ofertowego.

2. W ramach procedury zamówienia publicznego wyłoniona zostanie jedna oferta na opracowanie i realizację Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla Sprawców Przemocy                          w Rodzinie oraz Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy domowej.

 

Istotne warunki przyszłej umowy:

1. Płatność poszczególnych transz nastąpi w terminie 21 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionych rachunków do Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego wraz                                    z potwierdzonym sprawozdaniem częściowym przez upoważnionych pracowników Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla osób doznających przemocy domowej. Rachunek należy wystawić z dopiskiem: „Termin płatności zgodny z zawartą umową”.

 

2. Zamawiający zaznacza, że wysokość poszczególnych transz przekazywanych Wykonawcy uzależniona będzie od liczby uczestników biorących udział
w poszczególnych grupach oraz od godzin zrealizowanych w przypadku poszczególnych uczestników w ramach Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla Sprawców Przemocy
w Rodzinie oraz Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla Sprawców Przemocy Domowej.

 

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o nienależytym wykonaniu umowy przez Wykonawcę.

 

4. W razie niezrealizowania zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną              w wysokości 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto. Zleceniobiorca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych ze swojego wynagrodzenia. W przypadku braku możliwości potrącenia kar z wynagrodzenia, termin zapłaty przez Wykonawcę z tytułu kar umownych ustala się na 14 dni od daty przekazania Wykonawcy noty księgowej.

 

 

Ofertę prosimy przesłać:

 

X

pocztą lub osobiście na adres: Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla osób doznających przemocy domowej ul. Okrzei 39, 66-400 Gorzów Wlkp.

 

 

 

 

 

………………………..

Sporządził:


Mariola Ziółkowska
Dyrektor Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla osób doznających przemocy domowej

 

 

 

data, podpis

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Formularz dla kandydatów

do prowadzenia programu korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową,

do prowadzenia Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową

dla Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla osób doznających przemocy domowej
w Gorzowie Wielkopolskim

 

  1. Dane osobowe:

Imię i nazwisko

 

 

Adres zamieszkania

 

 

Telefon

 

 

E-mail

 

 

 

  1. Wykształcenie:

Uczelnia i kierunek

Uzyskany stopień/ dyplom

Data ukończenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ukończone szkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej, w tym dotyczące pracy z osobami stosującymi przemoc:

Lp.

Organizator

Tematyka szkolenia

Wymiar godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Staż pracy w instytucjach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy
    domowej:

Lp.

Okres zatrudnienia od- do

(dzień, miesiąc, rok)

Instytucja/firma

Adres

Stanowisko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Dodatkowe informacje, doświadczenie zawodowe, uprawnienia, umiejętności (w tym liczba osób wobec których kandydat przeprowadził zajęcia korekcyjno-edukacyjne dla osób stosujących przemoc):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam, że dane zawarte w formularzu są zgodne ze stanem faktycznym.

…………………………………………..

Data, czytelny podpis

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Formularz cenowy

 

Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………

Adres Wykonawcy:…………………………………………………………………………………………………………….

NIP:  ……………………………………….………………………… REGON:…………………………………………..……

e-mail: ……………………………………………………………Telefon:……………………………………………..……

 

OFERTA

Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące opracowania i realizacji w 2024 r.  programu korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową, i  Pogłębionego Programu Psychologiczno- Terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową oferujemy realizację przedmiotu zamówienia za łączną cenę ofertową:

………………………………………………………zł (brutto)
(Słownie zł………………………………………………………………………………………………………………….)

 

  1. Oświadczam, że zapoznaliśmy się z warunkami zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte.
  2. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do realizacji zadania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  3. Oferta została złożona na …………. Stronach, podpisanych i kolejno ponumerowanych
    od nr   ……………. do nr…………………………

 

Świadom odpowiedzialności karnej oświadczam, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień składania oferty ( art. 297 k.k.)

 

…………………………………………..

Data, czytelny podpis

INFORMACJE O DOKUMENCIE
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Rozumiem