WOJKOWICKIE WODY Sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 125
42-580 WOJKOWICE
Wojkowice, dnia 25.03.2025 r.
Znak sprawy: WW/ZP/1/231/2/2025
WOJKOWICKIE WODY SP. z o.o.
OGŁASZA
postępowanie prowadzone w trybie przetargu opartego o przepisy
art. 701 – 705 ustawy Kodeks cywilny, na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust.1 pkt.2 ustawy – Prawo zamówień publicznych
pn.: „Usuwanie awarii oraz bieżące remonty wraz z przeglądami sieci kanalizacji sanitarnej
na terenie miasta Wojkowice w latach 2025-2027”
znak: WW/ZP/1/231/2/2025
(zwane dalej Ogłoszeniem o zamówieniu, Ogłoszeniem
lub Specyfikacją Warunków Zamówienia - SWZ)
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach podanych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz w Regulaminie udzielania zamówień „Sektorowych podprogowych” w tym współfinansowanych ze środków Europejskich lub innych mechanizmów finansowych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. Nazwa firmy i adres Zamawiającego:
WOJKOWICKIE WODY Sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 125,
42-580 WOJKOWICE
KRS 0000749031
www.wojkowickiewody.pl
e-mail: poczta@wojkowickiewody.pl
tel. 32 760 20 78
godziny pracy: pon. od 7.00 do 17.00, wt. – czw. Od 7.00 do 15.00, pt. od 7.00 do 13.00.
2. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Wspólny Słownik Zamówień:
Kody CPV:
- usuwaniu awarii na sieci kanalizacji sanitarnej;
- konserwacji elementów sieci kanalizacji sanitarnej;
- regulacji i przeglądach na sieci kanalizacji sanitarnej;
- likwidacji niedrożności na sieci kanalizacji sanitarnej;
- bieżące remonty, naprawy i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej na sieci kanalizacji sanitarnej;
- naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci kanalizacyjnej;
- dostawie materiałów w zakresie wykonywanych prac.
a) Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac:
Ilość roboczogodzin - 400 r-g
Praca sprzętu:
• samochód dostawczy z kierowcą (pogotowie kanalizacyjne z wyposażeniem) - 120 m-g
• samochód samowyładowczy do 5 ton z operatorem – 10 m-g
• samochód samowyładowczy powyżej 5 ton z operatorem – 34 m-g
• koparka o pojemności łyżki 0,14 - 0,16 m3 z operatorem - 14 m-g
• koparka o pojemności łyżki 0,4 - 0,6 m3 z operatorem – 24 m-g
• samochód wielofunkcyjny SC/SW z obsługą - 240 m-g
• samochód SW z obsługą – 20 m-g
• samochód SC z obsługą – 40 m-g
• kamera do inspekcji kanalizacji wraz z oprogramowaniem - samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, opracowania dokumentacji na nośniku CD/DVD, możliwość inspekcji kanałów w zakresie średnic Ø100 - Ø600 mm – 40 m-g.
Zamawiający zastrzega, że wartości te zostały podane jedynie szacunkowo. W związku z tym ilości godzin mogą być inne od wyżej wymienionych. Podane ilości godzin przewidywanych do świadczenia przez Wykonawcę stanowią wielkości szacunkowe. Ich ilość może ulec zmianie w zależności od ilości awarii/interwencji wykonanych przez Wykonawcę
w danym miesiącu kalendarzowym.
b) Minimalny okres gwarancji na ww. prace wynosi 24 miesiące.
3. Dla prawidłowej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) utrzymania bazy warsztatowo - sprzętowej zapewniającej całodobową gotowość do podjęcia działań związanych z eksploatacją sieci kanalizacyjnej oraz usuwaniem awarii
zgodnie z postanowieniami § 2 wzoru umowy;
b) utrzymania całodobowej komórki dyspozytorskiej, umożliwiającej całodobowy stały
kontakt z pracownikami Zamawiającego, sprawującymi nadzór nad robotami oraz
umożliwiającej przyjmowanie zgłoszeń o awariach i prowadzącej ich rejestr.
c) posiadanie zezwolenia na transport odpadów powstających przy realizacji przedmiotu zamówienia, tj. odpadów o kodach:
19 08 02 – zawartość piaskowników
20 03 06 – odpady ze studzienek kanalizacyjnych
17 01 81 – odpady z remontów i przebudowy dróg
17 03 02 – asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01
20 02 02 – gleba i ziemia, w tym kamienie.
4. Stan istniejący sieci kanalizacyjnej na terenie Wojkowic
Sieć kanalizacyjna na terenie miasta wykonana jest w przeważającej części z rur betonowych o średnicach 200 – 1200mm. Jedynie nowe odcinki kanalizacji wykonane są z rur PVC i PE o średnicach 200 – 315 mm z elementami przyłączy o średnicy 160 mm. Studnie rewizyjne na sieci wykonane są z kręgów żelbetowych, PE, PP lub murowane z cegły. Na sieci pracują cztery przepompownie ścieków o łącznej wydajności ok. 730 m3/dobę. Na terenie miasta funkcjonuje mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków typu OMS z podwyższonym usuwaniem biogenów wybudowana w 2002r.
Struktura wiekowa sieci kanalizacyjnej przedstawia się następująco:
- ponad 50 lat 14 km
- 31-50 lat 2,8 km
- do 10 lat 29,4 km
Sieć kanalizacyjna: ogółem 46,2 km, w tym:
- kanalizacja ogólnospławna 0,0 km
- kanalizacja grawitacyjna 41,5 km
- rurociągi tłoczne 4,7 km
Zamawiający dysponuje do wglądu planami sytuacyjnymi z naniesionymi trasami sieci kanalizacyjnych.
Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na transport odpadów powstających przy realizacji przedmiotu zamówienia, tj. odpadów o kodach:
19 08 02 - zawartość piaskowników
20 03 06 - odpady ze studzienek kanalizacyjnych
17 01 81 - odpady z remontów i przebudowy dróg
17 03 02 - asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01
20 02 02 - gleba i ziemia, w tym kamienie
Zamawiający nie przewiduje możliwości posłużenia się przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, zezwoleniami czy koncesjami wydanymi dla innego przedsiębiorcy. Zezwolenia wydawane są w drodze decyzji administracyjnej dla konkretnego wykonawcy i w świetle przepisów krajowych nie podlegają udostępnieniu - nie jest bowiem dopuszczalnym poleganie na uprawnieniach wydanych dla podmiotu trzeciego w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w całości wymaga posiadania stosownych zezwoleń.
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje z należytą starannością każdą z niżej wymienionych usług w podanym co najmniej zakresie:
- eksploatacja sieci kanalizacyjnej wraz z przepompowniami i osadnikami o długości min. 25 km,
- mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych o łącznej długości min. 25 km;
- naprawa sieci kanalizacyjnej, której długość wynosi min. 25 km, metodą wykopową;
- konserwacja studni kanalizacyjnych min. 30 szt.;
- pełnienie całodobowego pogotowia gwarantującego dyspozycyjność w zakresie usuwania awarii na sieciach kanalizacyjnych - minimum 1 umowa z podmiotem zarządzającym siecią.
2) Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych.
Dopuszcza się zamianę osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowej bez ograniczeń na osobę posiadającą tożsame lub wyższe uprawnienia.
Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 roku, poz. 831.).
3) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:
• koparką o pojemności łyżki 0,14 - 0,16m3 - 1 szt.,
• koparką o pojemności łyżki 0,4 - 0,6m3 - 1 szt.,
• samochodem samowyładowczym do 5t – 1 szt.,
• samochodem samowyładowczym powyżej 5t – 1 szt.,
• samochodami dostawczymi (pogotowia kanalizacyjnego z wyposażeniem) - 2 szt.,
• samochodem do czyszczenia kanalizacji wielofunkcyjnym SC/SW – 1 szt.,
• kamerą do inspekcji kanalizacji wraz z oprogramowaniem - samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, opracowania dokumentacji na CD/DVD - możliwość inspekcji kanałów w zakresie średnic Ø100- Ø600mm - 1 kpl.,
• samochodem SC – 1 szt.,
• samochodem SW - 1 szt.,
• rozporami zabezpieczającymi wykop - 2 kpl.,
• pompami szlamowymi - 2 szt.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
c) W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 2.c).2) – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według załącznika nr 4.
d) W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 2.c).3) – wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzony według załącznika nr 5.
a) Cenę oferty należy obliczyć według przewidywanego przez Zamawiającego zakresu ilościowego elementów czynników produkcji (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia - tabela nr 3).
b) Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT, określoną zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.)
c) Cena musi być podana w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
a) Cena brutto: 60 punktów
b) Długość okresu gwarancji: 10 punktów
c) Czas reakcji: 15 punktów
d) Czas przystąpienia do usuwania awarii: 15 punktów
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która
uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny.
Ad. A ) Sposób obliczenia punktów w kryterium: Cena brutto – waga 60 punktów
najniższa oferowana cena
(Kc) Ilość pkt przyznana danej ofercie = -------------------------------------- x 60
w kryterium ceny badana cena
Maksymalną ilość punktów – 60 – otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. B) Sposób obliczenia punktów w kryterium: Długość okresu gwarancji: 10 punktów
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Wykonawca
zaproponuje okres gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, że okres dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający w zakresie punktacji traktował będzie, jako okres maksymalny, tj. 60 miesięcy.
udzielona gwarancja badanej oferty
(K - g) ilość punktów przyznana danej ofercie = ------------------------------------------------------- x 10
w kryterium gwarancji najdłuższa oferowana gwarancja
Maksymalną ilość punktów – 10 – otrzyma oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. C) Sposób obliczenia punktów w kryterium: Czas reakcji: 15 punktów. Czas reakcji rozumiany jest jako: podjęcie działań, polegających na ustaleniu przyczyny powstałej awarii od momentu otrzymania zgłoszenia (pisemnego, telefoniczne, drogą elektroniczną) o awarii sieci kanalizacyjnej.
Do 20 minut – 15 punktów;
Od 21 minut – 60 minut – 5 punktów.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji dłuższy niż 60 minut, jako niezgodną z SWZ.
Ad. D) Sposób obliczenia punktów w kryterium: Czas przystąpienia do usuwania awarii: 15 punktów. Czas przystąpienia do usuwania awarii rozumiany jest jako czas przystąpienia do usunięcia awarii od momentu otrzymania zgłoszenia (pisemnego, telefoniczne, drogą elektroniczną lub faxem) o awarii sieci kanalizacyjnej.
Do 60 minut – 15 punktów;
Od 61 minut – 120 minut – 5 punktów.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje dłuższy czas reakcji niż 120 minut, jako niezgodną z SWZ.
K = Kc + Kg + Kcr+ Kcp, gdzie:
K – łączna ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę;
Kc – punkty uzyskane w kryterium ceny;
Kg – punkty przyznane w kryterium długości okresu gwarancji;
Kcr – punkty przyznane w kryterium czasu reakcji;
Kcp – punkty przyznane w kryterium czasu przystąpienia do usunięcia awarii.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując wartość bez kwoty podatku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną sumę punktów przyznaną na podstawie powyższych kryteriów. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100 pkt.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu.
Zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień, jeżeli zapytanie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert.
OFERTA DOTYCZĄCA POSTĘPOWANIA POD NAZWĄ: „Usuwanie awarii oraz bieżące remonty wraz z przeglądami sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Wojkowice w latach 2025-2027”
Znak: WW/ZP/1/231/2/2025
Nie otwierać przed upływem godziny 12:00 w dniu 01.04.2025 r.
POUCZENIE: W przypadku braku powyższego oznaczenia opakowania oferty, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z tego powodu, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem lub nie otwarcie oferty podczas sesji otwarcia ofert. Zarówno w przypadku ofert składanych listownie jak i ofert składanych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami ze strony zamawiającego jest: Joanna Piech, e-mail: j.piech@wojkowickiewody.pl.
Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmienić lub odwołać warunki przetargu. Informację o dokonanej zmianie lub odwołaniu zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Informację o odwołaniu przetargu zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu.
Zwrot oferty złożonej po terminie nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy w ofercie:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeżeli:
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Nr |
Nazwa załącznika |
|
1 |
|
|
2 |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu |
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
| Data zmiany | Redaktor | Opis zmiany |
| 2025-03-25 12:32:06 | Joanna Piech |
|