Infolinia: 882 09 7777
bip
bip
bip

oferta specjalna!

dla podmiotów edukacji



Przed rozpoczęciem pracy z oprogramowaniem zachęcamy do zapoznania się z instrukcją obsługi oraz programami z działu Download usprawniającymi przygotowanie materiałów do publikacji.


Wyników na stronę: 10 20 30
ZAPISZ ZMIANY - Wprowadzenie artykułu bądź jego modyfikacja oraz wczytywanie obrazów i plików wymaga każdorazowego zapisania zamian. Zapiszesz zmiany klikając przycisk ZAPISZ ZMIANY
do góry wydrukuj
EDYCJA- umożliwia edycję dokumentu, tj. daje możliwość dokonywania zmian w publikacji.
do góry wydrukuj
NAGŁÓWEK - tytuł artykułu. Należy wprowadzać stosując format tektu określony w pomocy [?]
do góry wydrukuj
TREŚĆ - pole, w którym wpisuje się treść artykułu.Należy wprowadzać stosując format tektu określony w pomocy [?]
do góry wydrukuj
NEWS - wstępna (wprowadzająca) treść artykułu.Należy wprowadzać stosując format tektu określony w pomocy [?]
do góry wydrukuj
ZALOGOWANY - wyświetla imię i nazwisko aktualnie zalogowanego oraz nazwę podmiotu.
do góry wydrukuj
POLE KOMUNIKATÓW - pole, w którym znajdują się informacje o ostanio wykonanej operacji (również o błędach lub poprawności działania).
do góry wydrukuj
STATUS - informacja o statusie artykułu (opublikowany / nieopublikowany)
do góry wydrukuj
AUTOR - imię i nazwisko autora artykułu (osoby wprowadzającej artykuł).
do góry wydrukuj
DATA ZNIKNIĘCIA - umożliwia wprowadzenie daty zniknięcia artykułu ze stron publicznych. Standradowe nie wymaga modyfikacji
do góry wydrukuj
 
1 do 10 z 29